В седмицата преди въвеждането на дистанционното обучение, учениците от 3. клас имаха възможността да се докоснат до проектно-базирано обучение в часовете по английски език на тема What a Wonderful World. Проектът се осъществи в рамките на 6 учебни часа и е в тясна връзка с изучавания модул от учебника – They’re From Australia. Главната цел – децата да надградят знанията си от уроците и да се запознаят с основни географски особености на света, както и с някои от най-популярните световни забележителности.
Първата стъпка в опознаването на света бе да разгледат глобус и да посочат: continent, land, ocean, country, capital, а накрая да открият България. В допълнение научиха имената на нашите съседни държави.
Втората стъпка бе да се запознаят със световната карта като задачата им бе да посочват държави, които започват с определена буква. Например: Find three countries with the letter ‘C’. Под формата на игра, децата се състезаваха кой ще открие повече. След това всеки работи по негова карта, на която нанесе континентите и океаните.
На следващия етап, учениците се запознаха със следните забележителности /landmarks/ – Big Ben, Statue of Liberty, Eiffel Tower, като за целта гледаха късометражни документални филми и отговаряха на въпроси към тях. Чрез играта на сайта Geoguessr.com откриваха и други известни забележителности. Накрая някои от децата успяха и да изработят малки макети на Биг Бен и Статуята на Свободата.
А любима песен на учениците остана 7 continents от канала Hopscotch в Youtube.
От проектната дейност учениците научиха:
* Как да работят успешно с глобус и световна карта;
* Кои са седемте континента и петте океана;
* Разликата между континент, държава и град;
* Някои любопитни факти за Биг Бен, Статуята на Свободата и Айфеловата кула и как да се разходят до тях виртуално.
Участници: Учениците от 3.А и 3.Б клас
Преподавател: Цветелина Иванова