Иван Драгомиров и играта в класната стая

Представяме Ви господин Драгомиров, за когото добрият учител често е дете с децата. Приятно четене!

Име: Иван Драгомиров 

Професия: Учител по английски език и ИТ в начален етап 

Любим цитат/мото/верую, свързан с образованието: Добрият учител често е дете с децата и се учи заедно с тях. 

Любим предмет в училище от ученическите години: Маркетинг.

Любимо занимание в свободното време: Народни танци и обучения на учители. 

Интересен факт: Много обичам да създавам забавни мемета, които отразяват ситуации от класната стая. 

Кой/какво ви вдъхнови да станете учител? Вдъхнови ме нуждата от това учениците да знаят, че може да бъде забавно в училище. Като ученик аз бях често тормозен и за мен училището не беше никак приятно изживяване. Въпреки това често превръщах задачите си в нещо, което ми беше доста забавно и си измислях допълнителни условия на задачите, за да ми бъде по-весело. 

Класове, на които преподава: Преподавам на цял начален етап – английски преподавам на 1,3,4 клас. А на 2,3,4 клас преподавам ИТ. 

Какво уча през работата си: Да бъде дете с децата, уча се на нови начини, по които бих могъл да представя материалите на учениците и да превръщам ученето не в скучно занимание, а в игра, която да надгражда и развива. 

Вдъхновението ми да бъда учител: Вдъхновението ми са децата и това, че мога да бъда себе си в една класна стая, да планирам лов на съкровища до 22:00 и да видя усмивките на лицата им на другия ден, да очакват с нетърпение следващата улика към решаването на загадката и да видят магията на „невидимото“ мастило.. 

Моята професия: Не бих искал да казвам, че професията ми е да бъда учител. По-скоро това е нещо, в което се считам за добър и нещо, което ме вълнува. Може би обученията на учителите са нещо, което бих могъл да нарека своя професия извънучилищния ми живот. 

Предизвикателство, свързано с работата и онлайн обучението: Аз лично не виждам пречки пред това да работя дистанционно. Така или иначе им правя работните листове и просто ще имат възможност да ги попълват онлайн, а и онлайн има доста интересни инструменти, които бихме могли да впрегнем. Може би най-голямото предизвикателство е да запазим спокойствието у родителите, понеже често те са по-панирани от учениците.Отнема време, но ако всички сме спокойни, много скоро учениците сами се учат да работят в онлайн пространството, всичко е до изграждане на навик. Това, което можем да направим, е да сме подкрепящи и спокойни.

About ЧСУ Цар Симеон Велики

View all posts by ЧСУ Цар Симеон Велики →

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *